miercuri, 2 septembrie 2009

Vreau vara inapoi!

Si-mi va fi dor de vara. Stiu asta. Vreau sa fie iar iunie. Sa inceapa vacanta. Nici nu s-a terminat si deja o vreau inapoi. Vreau sa arda soarele. Sa mor de caldura, dar sa nu-mi pese. Vreau vara inapoi. Vreau sa fac tot ce mi-am propus si nu am reusit. Vreau sa fie vara iar si iar. Vreau iar sa pierd orele in fata calculatorului, vorbind pe mess, ascultand muzica, scriind. Vreau iar sa am teancul de carti in fata, din care sa-mi aleg cate una si sa-mi hranesc pofta de lectura. Vreau iar sa am timp sa iau la rand magazinele. Vreau iar sa pot pierde o ora gandindu-ma ce model sa-mi fac pe unghii, ca mai apoi, din lipsa de idei, sa caut pe net si sa nu gasesc ceva usor de facut, care sa-mi placa. Vreau iar sa fie vara. Vreau vara inapoi!

Niciun comentariu: