miercuri, 30 septembrie 2009

Azi....

Ziua de astazi a fost una ciudato-amuzanta. M-am trezit la 6 dimineata. Imi era un somn…. De pe la 8 la 8 jumate’ m-am plimbat prin oras, apoi m-am intalnit cu prietenele in fata scolii. Prima veste …proasta. Una dintre ele a uitat sa-mi aduca oja. Si vroiam neaparat sa-mi fac unghiile. Am mers cu fetele sa ne luam cateva carti si caiete din dulap (avem dulapuri la scoala unde ne tinem lucrurile:P). Partea proasta e ca eu am dulapul in partea de jos, si trebuie sa ma aplec sa ajung sa-mi iau cartile. Partea si mai proasta a fost ca, terminand de scos cartile din dulap, am vrut sa ma ridic. Si am dat cu capul de coltul usii de la dulapul de deasupra dulapului meu. Am crezut ca vad stelute colorate. Mi s-a facut cucui :-S…Am avut apoi primele 2 ore psihologie. Si eram noi concentrati la ora. Cum e lumea la psiho..mai pe Pluto, pentru ca nu prea intelegem :)) (dar mie chiar imi place:P). Si era un moment de liniste, profu’ scria la tabla. Si incepe sa sune telefonul unei colege: “Oh my God, they killed Kenny!”…toata clasa a bufnit in ras, inclusiv profu’ =)). In pauza dintre cele 2 ore de psiho, mi-am facut unghiile cu oja altei colege. Si abia mai puteam scrie la ora :))…si mi s-au stricat vreo 4-5 unghii, asa ca mi le-am sters.

Si nu mai stiu ce sa mai intamplat…interesant:P.

Niciun comentariu: