luni, 21 septembrie 2009

Cred in coincidente

Da. Cred in coincidente. Cred ca lucruri aparent fara nicio legatura, pot avea una. Mi s-a intamplat o data si de atunci tind sa cred in coincidente.

Sa va povestesc. Acum ceva timp, cand cei de la RBD (o veche “pasiune”) au ajuns prima oara in Romania, au venit la Bran pentru a filma videoclipul piesei “Besame sin miedo”. Eu stau aproape de Bran, asa ca am decis impreuna cu cateva prietene ca, daca tot nu mergem la concert, macar sa mergem la Bran sa-i vedem acolo. Zis si facut. Dupa ce am plecat de la scoala, ne-am indreptat spre Bran. Am asteptat. Si am asteptat. Cu ceva pile, am reusit sa intram in curtea Castelului Bran, unde, spre surprinderea noastra, au mai venit fani, tot cu pile, ca si noi. Am facut cunostinta cu o fata, care (in mod ciudat, dar nu stiu de ce), mi se parea cunoscuta. De unde esti, bla, bla…cum te cheama...Raluca...super, si pe mine… schimb de id-uri. Si atat. Eu nu am putut intra un timp pe mess. Apoi, cand am reusit in sfarsit sa vorbim, am aflat ceva interesant. Bunicii nostri locuiesc in aceeasi localitate, tatii nostri au fost colegi de scoala, suntem nascute in acelasi an, eu pe 1 februarie, ea pe 4. A naibii coincidenta. A fost ceva de genu: “Wow :O:O:O!”… Zilele trecute, fiind la cumparaturi cu niste prieteni, parintii mei s-au intalnit cu ai ei in Metro…Daca mergeam cu ai mei, ne puteam intalni:P. Dar am decis ca ne vom intalni altadata. Trebuie. Chiar daca ne despart vreo..hmm…80 -90 de km. Raluca trebuie sa se intalneasca cu Raluca :)):)).

Niciun comentariu: