duminică, 6 septembrie 2009

Obsesii II : Unghii


Unele fete sunt obsedate de felul in care arata parul lor, si-l intend cu placa toata ziua ori si-l incretesc. Unele nu pot iesi din casa fara sa se machieze cat mai strident, sau sa se imprace cat mai colorat. Eu am o obsesie pentru felul in care arata unghiile mele.

Cand eram mica le rodeam. Aveam niste unghii pur si simplu oribile. Tatal meu ma pedepsea mereu, ma plesnea peste degete. Degeaba. Pana intr-o vara cand, singura, am decis ca nu le voi mai roade.:)). Zis si facut. Am inceput sa ma dau cu oja. Dar nu numai cu un strat, ci aveam vreo 3 straturi de oja pe unghii. Nu-mi place gustul de oja si, cu timpul, nu le-am mai ros. Acum, pur si simplu nu mai pot sta fara sa-mi fac vreun model pe unghii, fara sa ma dau cu oja. Am un intreg ritual. Mi le streg de oja, apoi le spal cu apa calda sa nu-mi ramana vata pe unghii si astfel mi se mai inmoaie si cuticulele, pe care mai apoi le tai. Mi le pilesc, niciodata nu le tai cu unghera, pentru ca risc sa mi se rupa mai repede. Imi scot apoi toate sticlutele cu oja. Si abia acum incepe tragedia. Ce culoare sa aleg? Ce model sa-mi fac? Da’ parca m-am saturat de modelul asta…Etc etc. Incep sa caut pe net modele de unghii. Nu prea gasesc ceva usor, pe care as putea sa-l fac. Ma enervez si incep sa inventez modele. :P

Am avut destule modele pe unghii, le-am avut in mai toate culorile. Tata si mama mai aveau putin si vomitau cand mi-au vazut unghiile galbene, portocalii si albastre. Unele prietene ziceau ca le creste glicemia cand imi vad unghiile. Dar asta e. Nu ma pot abtine.

Niciun comentariu: