joi, 27 august 2009

The Marker


Acum ceva timp am aflat de trupa “The Marker” de pe profilul de youtube al GBOB. I-am ascultat, mi-au placut. Am aflat ca sunt romani si mi-au placut si mai mult. Ei reprezinta o gura de oxigen prin aerul poluat cu manele al Romaniei.

Trupa este formata din 4 baieti: Paul Mates (chitara, voce), Octav Capota (tobe), Andrei Prodan (chitara bass, backing vocals), Claudiu Ursache (chitara). Paul si Andrei sunt din Brasov, iar Octav si Claudiu din Bucuresti. Trupa s-a format in 2008 iar in acelasi an a castigat GBOB Romania, plecand apoi la Londra, pentru finala concursului, unde au castigat trofeul de bronz, facand o impresie buna.

De la ei am ascultat 4 melodii pana acum: Yah Weh, Break the cage, Choose to Love si If you didn’t love me. Trupa urmeaza sa reprezinte Romania la Cerbul de Aur de anul acesta. Merita sa castige, zic eu (chiar daca nu am fost curioasa sa vad impotriva caror cantareti concureaza pentru trofeu). Castigarea trofeului ar putea fi o rampa de lansare. Succes!

Niciun comentariu: