sâmbătă, 1 mai 2010

Nu mai vreau cuvinte. Vreau fapte!


Nu-mi mai spune ca mă iubeşti. M-am săturat să aud aceste două cuvinte „Te iubesc!” şi să nu ştiu ce înseamnă. Mă iubeşti cu adevărat? Nu mă iubeşti. De ce? Îţi spun eu: pentru că iubirea nu se descrie în cuvinte. Iubirea se simte, se demonstrează prin fapte. Nu-mi place să mi se spună toată ziua că sunt iubită. Nu mai vreau cuvinte. Cuvintele mă fac doar să-mi pierd mintea şi să le cad pradă frumuseţii lor. Cuvintele mă îmbată cu parfumul lor înşelător, la fel ca florile otrăvitoare care-şi ademenesc prada cu mireasma lor. Daca mă iubeşti, demonstrează-mi. Nu încerca să mă minţi. Vinovăţia, poate, va apăsa greu pe umerii tăi, la un moment dat. Şi cred că asta ştii şi tu: atunci voi fi departe. Demonstrează-mi că mă iubeşti! Fă-mă să simt asta. Nu pretinde doar să te cred. Am mare nevoie de dovezi de iubire…de multe.

Niciun comentariu: