duminică, 29 noiembrie 2009

Vreau sa... (iluzii)

Vreau sa-ti mai vad inca o data ochii albastri, calzi, jucausi, inselatori, pasionali, ademenitori. Sa-ti spun ca-mi plac si sa razi de obsesia mea pentru albastru. Sa-ti scot limba si sa incepi sa razi de mine ca de obicei.

Vreau sa-ti admir zambetul frumos ce-ti picteaza pe chip inocenta. Sa raman hipnotizata si sa incep sa ma balbai. Iar sa razi de mine.

Vreau sa-ti simt parfumul puternic, imbatator. Sa te cert ca ai folosit prea mult si inca sa-l mai simt in nari dupa ce ne-am despartit.

Vreau sa ma joc in parul tau. Sa te sfatuiesc sa ti-l lasi lung si sa ripostezi.

Vreau sa-mi plimb unghiile pe gatul tau. Sa te gadile si sa-mi dai mana la o parte.

Vreau sa ma faci sa rad. Sa nu stii cum, totusi sa ma faci sa rad de stangacia ta.

Niciun comentariu: