marți, 17 noiembrie 2009

M.A.D.

Sambata aceasta am participat la un training de “Youth Coaching”. Si in acea zi, viata mea s-a schimbat. Nu pot exprima in cuvinte tot ce am simtit dupa acea zi, ce impact a avut asupra mea tot ce s-a discutat in cadrul acelui training. Am intalnit un om extraordinar, care doar intr-o zi a reusit sa-mi schimbe viata: Harry Singha. Este acel om pe care il intalnesti o data in viata si de care iti vei aduce aminte mereu, care iti marcheaza viata in cel mai bun mod cu putinta. Si daca pana acum nu aveam bine definit “my goal”, acum il am. Si asta datorita LUI.

“The first time is magic, the second time is lesson.”

“All big things come from small ones.”

“The difficult things take time, the impossible takes longer.”


M.A.D. - Making A Difference

Niciun comentariu: