duminică, 13 decembrie 2009

Greu cu agatat-ul in ziua de azi=))...daca intervine si prostia

Ma plimbam astazi cu Mademoiselle Verte. Pe strada trece o dubita. In ea 2 tipi.(cocalari obositi, cu texte stupide de agatat). Cel de la volan clacsoneaza.



Tipu’: Servus! Ce mai faceti?

Noi: /:)



Si ne continuam plimbarea. Nu trece nici un minut si ne dam seama ca nu avem batiste de unica folosinta. Ne intoarcem. Si hopa! Tipii cu dubita.


Tipu’: Ce faceti? Prietenul meu vrea sa va intrebe ceva, ca nu e de aici.

Eu: Bine, bine.

Tipu’: Nu, serios acum, de unde sunteti?

Eu: Din China. Si apropos, stii ca nu e permis sa mergi cu spatele pe sosea?

Tipu’: Imi place sa incalc regulile!:>

Eu: Aha…bine. Persoanele ca voi ma enerveaza.

Tipu’: Da’ de ce esti asa de rea? Uite, prietena ta nu e asa.



O luam la dreapta pe alta strada si tipii pleaca.

Buuun.

Ajungem la pizzerie. Fantastic. Numai noua ni se putea intampla. Tipii din dubita.8-|. Si colac peste pupaza, se mai si holbau la noi. Cred ca deja spusesera prietenilor ce cocosi fusesera cu putin timp in urma, pentru ca si ei se holbau la noi. Dar au plecat dupa vreo 10 minute. Pfui.:P

Un comentariu:

Mademoiselle Verte spunea...

da...Prostia la putereee!!Ieii!!
cand o sa am timp..si chef, o sa povestesc ce am patit si eu prin tren:))
;)