marți, 13 octombrie 2009

Nimic...

Trupurile noastre se misca lasciv

Pe ritmuri senzuale

Se lipesc provocator

Si se atrag cu un magnestism irezistibil.

pulpele noastre se misca sincron

Degetele noastre cerceteaza

Fiecare centimetru din pielea celuilalt.

Iti dai jos tricoul...

Iti urmaresc linia sternului cu degetul

Imi infig unghiile in carnea spatelui tau

Si-ti las urme rosiatice.

Schimbam priviri inselatoare

Ne jucam cu focul

Cu riscul de a ne arde.

Lasam unduirile corpului

Sa vorbeasca pentru noi.

Imi lipesc corpul de al tau,

Sanii mei se prabusesc peste pieptul tau...

Imi asezat capul langa gatul tau.

Respiratia ti se accelereaza.

Degetele tale imi maseaza dumnezeiesc pielea capului...

Ahh!...

Din cand in cand buzele

Mi se lipesc de gatul tau fierbinte.

Aveam impresia ca buzele tale

Le striga pe ale mele.

Nu stiu ce m-a oprit sa ti le gust...

Dar sigur nu mai aveam multe.

Daca mai intindeam mult coarda

Nu mai rezistam.

Nu inteleg de ce am fost cuminti

Pentru ca "What happens in Vegas

Stays in Vegas".

...rezultatul fantastic al unui om cu prea multa imaginatie...

...nimic...

Niciun comentariu: